Reagujeme tímto na Váš email, ve kterém nás žádáte o pomoc s nastavením skenování z operačního panelu skeneru do nového PC.
Pokud problému rozumíme správně, máte nyní k síti připojené dva PC a tiskárnu, a při skenování z operačního panelu tiskárny se Vám skenovaný dokument vždy odešle do starého PC místo do nového.
Prosím, nejprve je potřeba nainstalovat do nového PC naše vladače a software pro komunikaci a ovládání tiskáren, který naleznete v balíčku pod níže uvedeným odkazem.
Dále je pouze potřeba změnit na tiskárně, do kterého PC se mají skenované dokumenty uložit. Toho docílíte tak že si na tiskárně zvolíte možnost skenovat>typ dokumentu(záleží na vaší potřebě) dále skenovat do PC, zde by jste měla vidět všechny PC připojené k síti. Zvolit Váš nový PC - v případě, že zde nevidíte druhé PC, prosím zvolte volbu "vyhledat znovu". Jakmile zde zvolíte Váš nový PC, veškeré skeny se budou ukládat automaticky do tohoto PC.
Canon Services & Support
odpověděli do 24 hodin
tiskárna z 2016/07, problém řešen v 2020/02